Number of the records: 1  

[Marketing myšlienok]

  1. Title [Marketing myšlienok]
    TranslationMarketing of ideas
    Author infoJán Korčmároš
    Author Korčmároš Ján EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 4, č. 7 (2005), s. 98-100. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005. ISSN 1335-9746
    Review document Marketing myšlienok / Miroslav Tuma. - Banská Bystrica : ÚPV SR, 2002
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * recenzie * história * služby * manažment * vedomosti * spoločnosť vedomostná * marketing medzinárodný * marketing manažment
    AnnotationRecenzia na publikáciu prof. Tumu: Marketing myšlienok. Kniha je zameraná na problematiku marketingu v aplikačnej rovine myšlienkových procesov a ich využitia v oblasti tvorby duchovných hodnôt. Publikácia pozostáva z ôsmich kapitol a je určená nielen vysokoškolským študentom ekonomických a ďalších disciplín ale aj širokej odbornej verejnosti z praxe.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 7-8

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.