Number of the records: 1
Mediální referenční skupiny aneb Kdo k nám promlouvá
Title Mediální referenční skupiny aneb Kdo k nám promlouvá Author info Jan Koudelka Author Koudelka Jan Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 11 (Listopad 2005), s. 26-29. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * spotrebitelia * médiá * osobnosť * značky výrobkov Annotation Výskum Vysokej školy ekonomickej v Prahe, ktorý mapuje zapojenie referenčných skupín do mediálnej marketingovej komunikácie. Dominujúce typy mediálnych referenčných skupín. Vzťah spotrebiteľov k celebritám. Športovci ako najlepšie prijímaná referenčná skupina. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-12 + 9 príl
article
Number of the records: 1