Number of the records: 1  

Marketingový manažment

  1. Title Marketingový manažment
    Author infoFrantišek Múčka, Tomáš Czwitkovics, Martin Jesný
    Author Múčka František
    Co-authors Czwitkovics Tomáš
    Jesný Martin
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 24 (22. júna 2006), s. 24-30. - Bratislava : TREND Holding, 2006. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * manažment * marketing manažment * reklama * efektívnosť * regulácia * klienti
    AnnotationZ obsahu: Reklama. Robiť marketing efektne alebo efektívne? Reklamnú brandžu k zmenám dotlačia klienti. Budúcnosť médií a reklamy. Ako odolať snahám o reguláciu. Reklamná brandža v sebakontrole našla spôsob, ako vyhovieť spotrebiteľom aj sebe.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 21-30 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.