Number of the records: 1
Marketingový manažment
Title Marketingový manažment Author info František Múčka, Tomáš Czwitkovics, Martin Jesný Author Múčka František Co-authors Czwitkovics Tomáš Jesný Martin Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 24 (22. júna 2006), s. 24-30. - Bratislava : TREND Holding, 2006. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * manažment * marketing manažment * reklama * efektívnosť * regulácia * klienti Annotation Z obsahu: Reklama. Robiť marketing efektne alebo efektívne? Reklamnú brandžu k zmenám dotlačia klienti. Budúcnosť médií a reklamy. Ako odolať snahám o reguláciu. Reklamná brandža v sebakontrole našla spôsob, ako vyhovieť spotrebiteľom aj sebe. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 21-30 + 5 príl.
article
Number of the records: 1