Number of the records: 1
Aktuálne trendy rozvoja marketingu
Title Aktuálne trendy rozvoja marketingu Author info Viera Vojteková Author Vojteková Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 157-159. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Modernizácia marketingových a obchodných činností Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta ; Slovenská marketingová spoločnosť. ISBN 80-225-2242-2 Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Note VEGA 1/2639/05 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * trh * firmy * zákazníci * konkurencia * globalizácia * deregulácia * technológie informačné * technológie komunikačné * produkty * bezpečnosť potravinová Annotation Tri základné vývojové trendy, ktoré vytvárajú príležitosti pre uplatnenie sa na trhu. Hlavný cieľ marketingu. Hlavné marketingové analýzy a ich charakteristika: analýza zákazníkov, konkurenčná analýza, možnosť a schopnosť firmy uplatniť sa na trhu. Ďalšie trendy rozvoja marketingu: globalizácia, demografia, životný štýl, bezpečnosť produktov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00931-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1