Number of the records: 1  

Strategické rozhodnutia v marketingu agropotravinárskeho podniku zamerané na produkt a spotrebiteľa

  1. Title Strategické rozhodnutia v marketingu agropotravinárskeho podniku zamerané na produkt a spotrebiteľa
    Author infoJuraj Chebeň
    Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 28-32. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * marketing mix * agropotravinárstvo * výrobky poľnohospodárske * trh * konkurencia * spotrebitelia
    AnnotationMarketing v agropotravinárstve. Efektívnosť marketingových aktivít a ich dopad na úroveň odbytu, na hospodárske výsledky agroproducentov a na úroveň zamestnanosti v agrorezorte. Široká škála produktov. Strategické marketingové rozhodnutia agropotravinárskeho podniku. Podstatné kroky marketingovej stratégie. Možnosti a využitie prvkov marketingových stratégií v agropotravinárstve v Slovenskej republike.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00134-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.