Number of the records: 1  

Internet jako nástroj marketingové komunikace

  1. Title Internet jako nástroj marketingové komunikace
    Author infoEva Mihaliková
    Author Mihaliková Eva
    Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 42, č. 6 (Červen 2007), s. 47-49. - Praha : Economia, 2007. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * internet * obchod elektronický * pošta elektronická * reklama * organizácie * informácie
    AnnotationMarketingová komunikácia pomocou internetu, ktorá umožňuje interaktívne zapojenie príjemcov, multimediálne využitie a globálne geografické pokrytie. Nízke produkčné náklady na reklamu a propagáciu ako výhoda internetu. Elektronizácia v oblasti marketingu. Formy elektronického marketingu. Webmarketing.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.