Number of the records: 1
Prínos marketingu k trvalo udržateľnému rozvoju
Názov Prínos marketingu k trvalo udržateľnému rozvoju Autorské údaje Pavol Kita Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 14-17. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie Heslá rozvoj trvalo udržateľný * ochrana prírody * ochrana prostredia životného * marketing * etika * zodpovednosť spoločenská * komunikácia marketingová * marketing mix Anotácia Nástup nového marketingového myslenia, ktoré je založené na trvalo udržateľnom rozvoji, zodpovednosti a etike. Od spoločenského marketingu k zelenému marketingu. Vzťah marketingu a koncepcie trvalo udržateľného rozvoja. Myšlienka trvalo udržateľného rozvoja v Agende 21, ktorá bola prijatá na summite v Rio de Janeiro v roku 1992. Verejná mienka proti spoločensky nezodpovednému správaniu podnikov. Postoj spotrebiteľov k trvalo udržateľnému rozvoju. Marketingový mix a trvalo udržateľný rozvoj. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00960-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
article
Number of the records: 1