Number of the records: 1  

Marketing obcí, miest a regiónov-nevyhnutný nástroj prosperity

  1. Title Marketing obcí, miest a regiónov-nevyhnutný nástroj prosperity
    Author infoMária Hasprová
    Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Proman: projektový manažér : príloha časopisu EuroRegióny. Roč. 2, č. 3 (máj/jún) (2007), s. 6-7
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords politika regionálna * marketing * obce * regióny
    AnnotationZákladnou úlohou regionálnej politiky je postupné vyrovnávanie rozdielov medzi regiónmi, sociálno-ekonomická súdržnosť a sústavné zvyšovanie životnej úrovne obyvateľov. Regionálny rozmer spoločenských a ekonomických procesov. Princíp subsidiarity. Využitie politických a ekonomických nástrojov.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00079-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.