Number of the records: 1
Inovačné zmeny v marketingu vo svetle tendencií riadenia firiem v 21. storočí
Title Inovačné zmeny v marketingu vo svetle tendencií riadenia firiem v 21. storočí Translation Innovative Changes in Marketing in the Light of Business Management Trends in the 21st Century Author info Štefan Majtán, Ľubomír Strieška Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Strieška Ľubomír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Innowacje zarządcze w biznesie i sektorze publicznym : praca zbiorowa, Prace naukowe Akademii ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach. S. 99-109. - Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2008. ISBN 978-83-7246-536-8 Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
VEGA 1/4578/07 Modelovanie vývoja spotrebiteľských cien v rôznych trhových štruktúrach (dokonalá konkurencia, nedokonalá konkurencia, monopol) v závislosti od zmeny sadzby dane z pridanej hodnoty, zmeny sadzby obchodnej marže s akcentom na cenové faktory po vstupe SR do eurozóny
Note VEGA 1/4579/07. - VEGA 1/4578/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Poland systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * marketing mix * riadenie podnikové * konkurencieschopnosť * obchod * trh Annotation Identifikovanie marketingovej stratégie ako súčasti systému komplexnej stratégie podniku. Využitie prvkov viacerých typov marketingovej stratégie v marketingovej stratégii daného podniku. Systémová postupnosť krokov tvorby a realizácie marketingovej stratégie. Využitie všetkých dimenzií obsahu marketingu v marketingovej stratégii. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01136-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1