Number of the records: 1  

Základy marketingu v umení a kultúre

  1. Title Základy marketingu v umení a kultúre
    Author infoMária Tajtáková
    Author Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Proman: projektový manažér : príloha časopisu EuroRegióny. Roč. 2, č. 1 (2007), s. 10-11. - Bratislava : ERA OZ, 2007
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * kultúra * umenie * spotrebitelia * ponuka * dopyt
    AnnotationZásady uplatnenia marketingu v kultúre. Dominantné uplatnenie postupu inside-out. Podriadenosť marketingu umeleckým cieľom. Spotrebiteľ ako stredobod záujmu. Špecifiká ponuky a dopytu v kultúre.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01689-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.