Number of the records: 1  

Manažérstvo sťažností v sektore služieb - nevyužitá príležitosť?

  1. Title Manažérstvo sťažností v sektore služieb - nevyužitá príležitosť?
    TranslationComplaint management in service sector - no take chance?
    Author infoMiroslav Hrnčiar
    Author Hrnčiar Miroslav
    Source document Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. Roč. 16, č. 3 (2008), s. 29-32. - Žilina : MASM, 2008. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Keywords manažment * služby * zákazníci * produkty * komunikácia
    AnnotationSpätná väzba zo strany zákazníka. Zdroje údajov o zákazníkoch a produktoch. Využitie údajov zo sťažnosti od zákazníkov. Manažérstvo sťažností ako súčasť princípov CRM (koncepcia manažérstva vzťahu so zákazníkmi).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.