Number of the records: 1  

The Impact of price for premium brands

  1. Title The Impact of price for premium brands
    TranslationVplyv ceny na špičkové značky
    Author infoEleonora Fendeková, Michael Mandat
    Author Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Mandat Michael
    Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14.5.2009 Bratislava. S. 108-115. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords značky výrobkov * značky maloobchodné * konkurencieschopnosť * tvorba cien * politika cenová * zákazníci * trh * produkty
    AnnotationKonkurencieschopnosť a pozícia značiek na trhu. Značka verzus produkt. Cenotvorba špičkových značiek.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01014-006, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.