Number of the records: 1
Role of Brand Loyalty in Purchase of Sports Shoes
Title Role of Brand Loyalty in Purchase of Sports Shoes Translation Úloha vernosti značke pri kúpe športovej obuvi Author info Marta Grossmanová, Mária Vojtková, Pavol Kita Author Grossmanová Marta EUBUJA - Ústav jazykov EU - zrušené Co-authors Vojtková Mária EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vezetéstudomány. Évf. XL, sz. 6 (2009) s. 60-67. - Budapest : Budapesti Corvinus egyetem, 2009. ISSN 0133-0179 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Hungary systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky výrobkov * obuv * šport * kúpa * správanie spotrebiteľa * analýza faktorová * štúdie prípadové Annotation Vernosť ako súčasť vzťahu zákazník - značka. Prístupy hľadania vernosti značke na báze vybraných premenných vo vzťahu zákazník - značka. Všeobecná metodológia výskumu. Hypotézy. Zvyšovanie významu značky v slovenskom maloobchode. Prípadová štúdia. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01049-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
: E09 01058-001, ÚJA - Archív EPC, kópia plného textu
: E09 01133-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1