Number of the records: 1  

Determinanty a kvalitatívne miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti podnikov

  1. Title Determinanty a kvalitatívne miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti podnikov : dizertačná práca
    Author infoZora Vajsochrová Trnková, škol. Dagmar Lesáková
    Author Vajsochrová Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2009. - 169 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords konkurencieschopnosť * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * marketing * stratégia podniková
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number839088

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.3 MBpublicly available
    Call numberLocationSublocationInfo
    839088SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.