Number of the records: 1  

Reklamním médiem může být cokoliv

  1. Title Reklamním médiem může být cokoliv
    Author infoRadek Dráb
    Author Dráb Radek
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 6-7 (Červen-červenec 2010), s. 28-29. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * produkty * značky výrobkov * médiá
    AnnotationKaždá úspešná komunikácia je založená na informácii, ktorá má potenciál zaujať. Dlôležité je zaujať, vyvolať rozruch a dosiahnuť pozitívny prínos pre značku - čiže viacej predať. Ďalším predpokladom úspechu je to, aby išlo o myšlienku, ktorá korešponduje s podstatou produktu. Dodať svoje informácie správnym ľuďom na správne miesto je skutočným umením, t. j. Media arts. Media arts nepreferuje určité médiá, ale vždy hľadá to navhodnejšie médium pre daný účel. Progresívne ponímanie marketingovej komunikácie vníma ako médium všetko, čo značka robí.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-7 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.