Number of the records: 1
Inovácie marketingových a obchodných činností
Title Inovácie marketingových a obchodných činností Author info Mária Dzurová Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava. S. 19-27. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 164 - Matematická logika. Logistika Keywords inovácia * marketing * obchod * logistika * konkurencieschopnosť Annotation Inovačné aktivity sú vo veľkej miere ovplyvňované expanziou informácií a možnosťami ich spracovania. V príspevku sú spracované výhľady inovácií marketingu a logistiky. Pozornosť je venovaná riadeniu informačného toku. Využitie informačných a komunikačných technológií sa prejavuje vo zvýšenej pružnosti firiem pri marketingových a logistických činnostiach. Inovácie ako prvok konkurenčnej schopnosti prispievajú k zrýchleniu tovarového aj informačného toku tak, aby sa docielila spokojnosť zákazníka, sú zdrojom konkurenčnej výhody logistickej firmy na trhu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00912-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1