Number of the records: 1
Marketingové techniky v čase krízy - vymedzenie pojmu, podstata, princípy a odporúčania na realizáciu word of mouth marketingu
Title Marketingové techniky v čase krízy - vymedzenie pojmu, podstata, princípy a odporúčania na realizáciu word of mouth marketingu Translation Marketing methods in the times of economic crisis - definition, principles and recommendations for realization of word-of mouth marketing Author info Juraj Chebeň Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (2010), s. 226-240. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * kríza finančná * pojmy * stratégia marketingová * rozhodovanie * komunikácia marketingová * spotrebitelia * technológie informačné * technológie komunikačné Annotation Vymedzenie pojmu WOM ( word of mouth marketing). Podstata a charakteristické črty WOM marketingu. Realizácia a princípy WOM. 21 odporúčaní na realizáciu WOM marketingu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01206-008, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 9-12
article
Number of the records: 1