Number of the records: 1  

Marketingové techniky v čase krízy - vymedzenie pojmu, podstata, princípy a odporúčania na realizáciu word of mouth marketingu

  1. Title Marketingové techniky v čase krízy - vymedzenie pojmu, podstata, princípy a odporúčania na realizáciu word of mouth marketingu
    TranslationMarketing methods in the times of economic crisis - definition, principles and recommendations for realization of word-of mouth marketing
    Author infoJuraj Chebeň
    Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (2010), s. 226-240. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * kríza finančná * pojmy * stratégia marketingová * rozhodovanie * komunikácia marketingová * spotrebitelia * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnnotationVymedzenie pojmu WOM ( word of mouth marketing). Podstata a charakteristické črty WOM marketingu. Realizácia a princípy WOM. 21 odporúčaní na realizáciu WOM marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01206-008, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 9-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.