Number of the records: 1
Teoretické východiská strategickej analýzy značky
Title Teoretické východiská strategickej analýzy značky Parallel title Teoretical principes of strategic analysis of brand Author info Zuzana Lukačovičová Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 400-404. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords produkty * značky výrobkov * analýzy * zákazníci * konkurencia * trh * identita Annotation Ciele strategickej analýzy značky. Analýza zákazníka. Analýza konkurencie. Vlastná analýza značky. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01434-024, originál dokumentu
article
Number of the records: 1