Number of the records: 1
Hodnotovo orientovaný marketing
Title Hodnotovo orientovaný marketing Parallel title Value based marketing Author info Jakub Kintler Author Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Nové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. S. 1123-1128. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-167-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * produkty * hodnota * zákazníci * ceny * výdavky * predaj * komunikácia marketingová Annotation Faktory ovplyvňujúce očakávanú hodnotu produktu: referenčné ceny, možnosti porovnania, náklady na zmenu dodávateľa, celkové výdavky podniku, férovosť predaja. Hodnotovo orientovaný marketing. Vytvorenie zákazníckych výhod. Komunikácia hodnoty spotrebiteľovi. Public work category Invited reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01393-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1