Number of the records: 1  

Hodnotovo orientovaný marketing

  1. Title Hodnotovo orientovaný marketing
    Parallel titleValue based marketing
    Author infoJakub Kintler
    Author Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source documentNové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. S. 1123-1128. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-167-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * produkty * hodnota * zákazníci * ceny * výdavky * predaj * komunikácia marketingová
    AnnotationFaktory ovplyvňujúce očakávanú hodnotu produktu: referenčné ceny, možnosti porovnania, náklady na zmenu dodávateľa, celkové výdavky podniku, férovosť predaja. Hodnotovo orientovaný marketing. Vytvorenie zákazníckych výhod. Komunikácia hodnoty spotrebiteľovi.
    Public work categoryInvited reports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01393-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.