Number of the records: 1  

Ako uspieť s novým produktom na trhu

  1. Title Ako uspieť s novým produktom na trhu
    Author infoMiloš Toman
    Author Toman Miloš
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 4 (2011), s. 44-46. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * manažment produktový * plán marketingový * podpora predaja * prieskum dopytu * inovácia výrobkov * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationInovačná politika v podnikoch a jej východiská. Pomer medzi neúspešnými a úspešnými výrobkami. Prieskum a vývoj trhu. Spolupráca medzi predajom a marketingom. Desatoro rád k inováciám produktov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.