Number of the records: 1
Význam “miesta” v rámci distribučnej stratégie v marketingu kultúrnych organizácií
Title Význam “miesta” v rámci distribučnej stratégie v marketingu kultúrnych organizácií Parallel title The Importance of the venue in the distribution strategy within the marketing of cultural organizations Author info Mária Tajtáková Author Tajtáková Mária EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU Source document Management challenges in the 21st century : transport and logistics: opportunity for Slovakia in the era of knowledge economy : conference proceedings : Bratislava, april 19, 2011. S. 265-270. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2011. ISBN 978-80-89306-10-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * kultúra * spotrebitelia * zákazníci Annotation Fenoménu miesta/fyzického prostredia a jeho využitiu v marketingu sa v poslednom období venuje čoraz väčšia pozornosť zo strany marketingových pracovníkov v kultúre. V súčasnosti pod vplyvom rozvoja zážitkového marketingu nadobudlo miesto konečnej výmeny a jeho fyzické atribúty úplne nový význam a stalo sa predmetom samostatného marketingového pôsobenia, kreativity a inovácie. Fyzické prostredie miesta konečnej výmeny je do veľkej miery determinujúcim komponentom celkového zážitku. Miesto samotné môže byť nástrojom diferenciácie kultúrnej organizácie, teda predmetom jej strategickej odlišnosti na trhu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.8 MB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1