Number of the records: 1  

Guerilla marketing - aplikácia vybraných nových trendov v praxi

  1. Title Guerilla marketing - aplikácia vybraných nových trendov v praxi
    Parallel titleGuerilla marketing - the application of new selected trends in practice
    Author infoMarián Židó
    Author Židó Marián EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 567-572. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * guerilla marketing * nástroje marketingové * stratégia obchodná * komunikácia marketingová * podpora predaja * marketing mix * riadenie vzťahov so zákazníkmi * mix komunikačný * konkurencia
    AnnotationMarketingové nástroje a pravidlá guerilla marketingu. Zakladateľ guerilla marketingu, J. C. Levinson. Vybudovanie dôvery prostredníctvom vzťahov s verejnosťou. Využívanie slova a činnosti ZDARMA - drobné darčeky, vzorky, informácie, služby. Guerilla marketing v praxi.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00752-053, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF606 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.