Number of the records: 1  

Jak na marketing v chaosu mobilních platforem

  1. Title Jak na marketing v chaosu mobilních platforem
    Author infoJan Lodl
    Author Lodl Jan
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 9 (Září 2011), s. 22-24. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * telefón mobilný * technológie informačné * technológie komunikačné * internet
    AnnotationRýchly rast využívania mobilných telefónov v marketingovom mixe. iPhone a iPad v marketingu. Čo vedia inteligentné mobilné telefóny. Existencia štyroch rôznych operačných systémov v súčasnosti, ktoré navzájom nie sú kompatibilné. Najrozšírenejší operačný systém v súčasnosti - Android. Možnosť prepojenia mobilnej inzercie s klasickými kanálmi pomocou tzv. QR kódov. Využívanie tabletov v marketingu. Elektronické verzie časopisov ako zaujímavý reklamný kanál.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 8-12 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.