Number of the records: 1  

Konkurenčná schopnosť, hodnota pre zákazníka a trhová hodnota podniku

  1. Title Konkurenčná schopnosť, hodnota pre zákazníka a trhová hodnota podniku
    Parallel titleCompetitiveness, value for customers and market value of an enterprise
    Author infoLucia Knapcová-Košábková
    Author Knapcová-Košábková Lucia
    Source document Znalectvo : v odboroch Stavebníctvo a Podnikové hospodárstvo. Roč. 14, č. 1 (2009), s. 11-15. - Žilina : Ústav súdneho inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline, 2009. ISSN 1335-809X
    NoteVEGA 1/4565/07
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords podnik * hodnota podniku * prostredie podnikateľské * hodnota trhová * konkurencieschopnosť * vzťahy trhové * zákazníci * výhody konkurenčné * ukazovatele hodnotové
    AnnotationKonkurenčná schopnosť a problematika konkurencieschopnosti krajín na svetových trhoch. Definícia národnej konkurencieschopnosti podľa OECD. Ekonomická koncepcia trhovej hodnoty podniku i hodnoty pre zákazníka. Metódy stanovenia hodnoty.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.