Number of the records: 1
Konkurenčná schopnosť, hodnota pre zákazníka a trhová hodnota podniku
Title Konkurenčná schopnosť, hodnota pre zákazníka a trhová hodnota podniku Parallel title Competitiveness, value for customers and market value of an enterprise Author info Lucia Knapcová-Košábková Author Knapcová-Košábková Lucia Source document Znalectvo : v odboroch Stavebníctvo a Podnikové hospodárstvo. Roč. 14, č. 1 (2009), s. 11-15. - Žilina : Ústav súdneho inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline, 2009. ISSN 1335-809X Note VEGA 1/4565/07 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords podnik * hodnota podniku * prostredie podnikateľské * hodnota trhová * konkurencieschopnosť * vzťahy trhové * zákazníci * výhody konkurenčné * ukazovatele hodnotové Annotation Konkurenčná schopnosť a problematika konkurencieschopnosti krajín na svetových trhoch. Definícia národnej konkurencieschopnosti podľa OECD. Ekonomická koncepcia trhovej hodnoty podniku i hodnoty pre zákazníka. Metódy stanovenia hodnoty. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-4
article
Number of the records: 1