Number of the records: 1
Analysis of e-marketing strategies
Title Analysis of e-marketing strategies Translation Analýza e-marketingovej stratégie Author info Jamal Hasan Author Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 203-210. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * obchod elektronický * stratégia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * internet Annotation Vymedzenie pojmu e-marketing. Odlišnosti medzi e-marketingom, internetom a web marketingom. Nástroje marketéra na internete. Expanzia e-marketingu. Prognózy vývoja. Tri kroky e-marketingovej stratégie. Strategický mix elektronického obchodu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01199-005, A - originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 13-16
article
Number of the records: 1