Number of the records: 1
Uzákonenie product placementu vo vybraných európskych krajinách
Title Uzákonenie product placementu vo vybraných európskych krajinách Parallel title Legalization product placement in selected European countries Author info Soňa Nemečková Author Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2011 : recenzovaný zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : 29. 9. 2011 FPM EU v Bratislave. S. [1-7]. - [Bratislava] : [Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave], [2011]. ISBN 978-80-225-3253-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * produkty * legislatíva * Slovensko * Česko * Veľká Británia Annotation V Európe sa využitie product placementu (umiestňovanie produktov) ešte donedávna považovalo za skrytú reklamu. Vzhľadom na to, že v mnohých štátoch vstúpila jeho legálna podoba do platnosti v ostatných dvoch rokoch, možno ho považovať za nový trend v marketingovej komunikácii v rámci Európy. Product placement a jeho uzákonenie v Slovenskej republike, Českej republike a vo Veľkej Británii. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01292-089, originál dokumentu
article
Number of the records: 1