Number of the records: 1  

Uzákonenie product placementu vo vybraných európskych krajinách

  1. Title Uzákonenie product placementu vo vybraných európskych krajinách
    Parallel titleLegalization product placement in selected European countries
    Author infoSoňa Nemečková
    Author Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2011 : recenzovaný zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : 29. 9. 2011 FPM EU v Bratislave. S. [1-7]. - [Bratislava] : [Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave], [2011]. ISBN 978-80-225-3253-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * produkty * legislatíva * Slovensko * Česko * Veľká Británia
    AnnotationV Európe sa využitie product placementu (umiestňovanie produktov) ešte donedávna považovalo za skrytú reklamu. Vzhľadom na to, že v mnohých štátoch vstúpila jeho legálna podoba do platnosti v ostatných dvoch rokoch, možno ho považovať za nový trend v marketingovej komunikácii v rámci Európy. Product placement a jeho uzákonenie v Slovenskej republike, Českej republike a vo Veľkej Británii.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01292-089, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.