Number of the records: 1
Želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť
Title Želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť Author info Ivan Bzdúšek Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. s. 77-98. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords imidž * maloobchod * správanie spotrebiteľa * zákazníci * predajne * stratégia marketingová Annotation Pôvod slova imidž a jeho vývoj. Želaný imidž. Vnímaný imidž. Vytváranie pozitívneho imidžu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01584-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1