Number of the records: 1  

Potenciál eMarketingu

  1. Title Potenciál eMarketingu
    Author infoMária Szivósová
    Author Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 14. medzinárodná vedecká konferencia : Bratislava, 10.-11. november 2011. S. [1-5]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3312-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * internet * stránky webové * práca s verejnosťou * reklama * podpora predaja
    AnnotationNástroje eMarketingu: nástroje online public relations, internetovej reklamy, online direct marketingu, predaja na internete. Charakteristika, členenie a využitie jednotlivých nástrojov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 02022-022, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.