Number of the records: 1  

Význam marketingu pre inováciu výrobkov

  1. Title Význam marketingu pre inováciu výrobkov
    Author infoJozef Čimo
    Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 19-36. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * marketing * marketing manažment * marketing mix * manažment inovačný * inovácia výrobkov
    AnnotationMarketing a jeho úloha v rozvoji firmy. Úloha inovácií v rozvoji firmy. Potenciálne možnosti marketingu pri inovácii výrobkov. Systémové hodnotenie inovácie výrobku. Vzťahy útvaru marketingu k ostatným útvarom.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01828-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.