Number of the records: 1
Nové smerovanie marketingu v automobilovom priemysle
Title Nové smerovanie marketingu v automobilovom priemysle Translation New direction for marketing in automotive industry Author info Martina Babejová, Seifullaeva Maisa Emirovna Author Babejová Martina Co-authors Maisa Emirovna Seifullaeva Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 18 (2012), s. 5-13. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik malý * konkurencieschopnosť * priemysel automobilový * marketing vzťahový Annotation Význam vzťahového marketingu ako novej koncepcie marketingovej činnosti malých podnikov pri vytváraní a zároveň udržaní si konkurenčnej pozície na trhu. Konkrétny príklad automobilového priemyslu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 17-20
article
Number of the records: 1