Number of the records: 1
Uplatnenie virálneho marketingu v malých a stredných podnikoch
Title Uplatnenie virálneho marketingu v malých a stredných podnikoch Parallel title Application of Viral Marketing in Small and Medium Companies Author info Marta Stašiniaková, Peter Paľko Author Stašiniaková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 668-676. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing virálny * marketing manažment * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * riadenie vzťahov so zákazníkmi * podnik stredný * podnik malý Annotation Virálny marketing a jeho pravidlá úspešného využitia. Bariéry, využitia a prínosy, ku ktorým môže podnik doviesť, ak sa daným bariéram vyhne. Aplikácia v malých a stredných podnikoch. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00820-025, originál dokumentu
article
Number of the records: 1