Number of the records: 1
Neuromarketing na Slovensku a v zahraničí a jeho etické aspekty
Title Neuromarketing na Slovensku a v zahraničí a jeho etické aspekty Parallel title Neuromarketing and its ethical aspects in Slovakia and abroad Author info Mária Šášiková Author Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. S. 376-386. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA 1/1185/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords neuromarketing * správanie spotrebiteľa * výskum * veda * etika * Slovensko * Česko Annotation Aktuálna situácia v oblasti neuromarketingového výskumu na Slovensku, v Českej republike i v zahraničí. Úloha neuromarketingu v procese pochopenia spotrebiteľského správania. Úskalia neuromarketingu. Kritická analýza aktuálneho chápania pozitív, negatív i etických otáznikov neuromarketingu vnímaných odbornou i laickou verejnosťou. Budúci vývoj a využitie neuromarketingu na Slovensku. URL http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/42.%20%C5%A0%C3%A1%C5%A1ikov%C3%A1.pdf Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00359-010, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1