Number of the records: 1  

Neuromarketing na Slovensku a v zahraničí a jeho etické aspekty

  1. Title Neuromarketing na Slovensku a v zahraničí a jeho etické aspekty
    Parallel titleNeuromarketing and its ethical aspects in Slovakia and abroad
    Author infoMária Šášiková
    Author Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. S. 376-386. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    NoteVEGA 1/1185/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords neuromarketing * správanie spotrebiteľa * výskum * veda * etika * Slovensko * Česko
    AnnotationAktuálna situácia v oblasti neuromarketingového výskumu na Slovensku, v Českej republike i v zahraničí. Úloha neuromarketingu v procese pochopenia spotrebiteľského správania. Úskalia neuromarketingu. Kritická analýza aktuálneho chápania pozitív, negatív i etických otáznikov neuromarketingu vnímaných odbornou i laickou verejnosťou. Budúci vývoj a využitie neuromarketingu na Slovensku.
    URL http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/42.%20%C5%A0%C3%A1%C5%A1ikov%C3%A1.pdf
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00359-010, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.