Number of the records: 1
Moderní metody segmentace trhu
Title Moderní metody segmentace trhu Author info Miloš Uldrich Author Uldrich Miloš Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 48, č. 10 (2013), s. 24-26. - Praha : Economia, 2013. ISSN 0026-8720 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing diferencovaný * segmentácia trhu * zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa Annotation Diferencovaný prístup - ponuka diferencovaných produktov pre diferencované typy zákazníkov. Produktová bohatosť a cenová rozmanitosť ako základné piliere. Tradičné prístupy - demografická segmentácia, geografická segmentácia a hodnotová segmentácia. Diferenciácia zákazníkov podľa správania v rámci danej spoločnosti. Pokročilá segmentácia. Odlišné prístupy pre odlišné potreby. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 7-12 + 4 príl.
article
Number of the records: 1