Number of the records: 1
Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ
Title Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11 Author info zostavovateľ Viera Čihovská, recenzenti Jaroslav Kita, Martin Mravec Another authors Čihovská Viera (Compiler) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Mravec Martin (Recenzent) Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2013. - 157 s. ISBN 978-80-225-3734-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind miscellanea Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * trh spoločný * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť Public work category Editorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Copy count 2, currently available 0, at library only 1 References (11) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - ARTICLES Call number 875363, 875364 No. of Archival Copy E13 02144-, originál dokumentu
book
Call number Location Sublocation Info 875363 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 875364 SEK Sklad knižničného fondu borrowed
Number of the records: 1