Number of the records: 1
Marketingová komunikácia a imidž kultúrnych organizácií
Title Marketingová komunikácia a imidž kultúrnych organizácií Parallel title Marketing communication and the image of culture organizations Author info Miroslava Loydlová Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 437-446 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * event marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * nástroje marketingové * kultúra * umenie * imidž Annotation Problematika budovania imidžu v kultúrnych organizáciách. Úlohy a funkcie jednotlivých nástrojov marketingovej komunikácie pri tvorbe imidžu, budovaní značky a zvyšovania povedomia o kultúrnych organizáciách. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01634-036, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 180.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1