Number of the records: 1
Marketing v poisťovníctve e-marketing
Title Marketing v poisťovníctve e-marketing Translation Marketing of insurance and electronic marketing Author info Jozef Adamko Author Adamko Jozef Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 10, č. 1 (jún 2014), s. 133-141. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2014. ISSN 1337-2955 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * Slovensko * technológie informačné * Európa * trh poistný * technológie komunikačné * marketing elektronický Annotation Modernými marketingovými prístupmi sa mení pohľad na vývoj v marketingovom riadení a stáva sa ústrednou témou sveta obchodných spoločností a je dôležitým faktorom ich úspechu. Nemal by byť obsiahnutý iba v marketingovom oddelení, ale mal by ním žiť celý podnik. Tento trend sa v neposlednom rade dotkol aj finančných inštitúcií, poisťovní nevynímajúc. Marketing je neoddeliteľnou súčasťou moderných, prosperujúcich firiem na celom svete. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2014: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 442.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1