Number of the records: 1
Geomarketing - nástroj zmeny fungovania maloobchodných jednotiek
Title Geomarketing - nástroj zmeny fungovania maloobchodných jednotiek Translation Geomarketing as a tool of operating the retail units Author info Pavol Konštiak Author Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 26 (2014), s. 226-236. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * spotrebitelia * maloobchod * Slovensko Annotation Problematika priestorových (geografických) aspektov štúdia maloobchodu. Poznanie spotrebiteľa ako východiskový predpoklad geomarketingu. Aplikácia geomarketingu na lokálnej úrovni. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00607-013, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 25-28
article
Number of the records: 1