Number of the records: 1
Vybrané marketingové nástroje v oblasti finančného vzdelávania študentov vysokých škôl
Title Vybrané marketingové nástroje v oblasti finančného vzdelávania študentov vysokých škôl Parallel title The selected marketing tools in the area of financial education among university students Author info Alžbeta Thiessen Author Thiessen Alžbeta EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 176-188 CD-ROM. - Ružomberok : VERBUM, 2014 / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica. ISBN 978-80-561-0143-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Keywords gramotnosť finančná * vzdelávanie vysokoškolské * nástroje marketingové * marketing sociálny Annotation Sociálne médiá, sociálny marketing a psychologické vedy ponúkajú nové spôsoby ako zabezpečiť jednotlivcov finančnými znalosťami a zručnosťami, ktoré potrebujú. Cieľom príspevku je zdôrazniť význam marketingu v oblasti finančnej gramotnosti študentov vysokých škôl, ktorých poskytovateľom finančného vzdelávania je vysoká škola. Ďalším cieľom je zhodnotiť vybrané marketingové nástroje, ktoré slúžia na uspokojenie potreby finančného vzdelávania študentov a ako tieto nástroje menia ich finančné správanie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00615-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1