Number of the records: 1
Transformation of Retailing in Post-communist Slovakia in the Context of Globalization
Title Transformation of Retailing in Post-communist Slovakia in the Context of Globalization Translation Transformácia maloobchodu na postkomunistickom Slovensku v kontexte globalizácie Author info František Križan, Kristína Bilková, Pavol Kita, Tomáš Siviček Author Križan František Co-authors Bilková Kristína Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Siviček Tomáš Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 19, č. 1 (2016), s. 148-164. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2016. ISSN 1212-3609 Note Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * marketing územia * maloobchod * stratégia marketingová * výskum marketingový * ekonomika priestorová Annotation Maloobchod, ako forma výmeny, sprostredkujúca pohyb tovaru medzi výrobcom a predajcom v oblasti konečnej spotreby. Transformačné procesy v maloobchode na Slovensku v porovnaní s vyspelými krajinami za posledných 25 rokov, ktoré majú tak hospodársky, ako aj priestorový charakter. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00324-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 3 MB publicly available article
Number of the records: 1