Number of the records: 1  

Aplikácia inovatívneho marketingu v podmienkach rurálneho maloobchodu

  1. Title Aplikácia inovatívneho marketingu v podmienkach rurálneho maloobchodu
    Parallel titleApplication of innovative marketing under conditions of rural retail
    Author infoPatrícia Kupkovičová
    Author Kupkovičová Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * maloobchod * farmy
    AnnotationRôznorodý mix metód priameho marketingu používaný farmármi a úroveň inovácií a kreativity farmárskych maloobchodníkov. Aplikácia inovatívneho marketingu v rurálnom maloobchode. Priamy marketing a rozvoj rurálnych oblastí.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01307-012, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti691.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.