- Dajú sa ovplyvniť a míňajú
Number of the records: 1  

Dajú sa ovplyvniť a míňajú

  1. Názov Dajú sa ovplyvniť a míňajú
    Autorské údajeMichaela Petrášová
    Autor Petrášová Michaela
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 22, č. 1 (2017), s. 24-25. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá mládež * generácie * rozdiely generačné * spotrebitelia * výrobky značkové * marketing * ceny spotrebiteľské
    AnotáciaMladí ľudia - internet a sociálne siete považujú za samozrejmosť, potrpia si na kvalitu a dobrú značku. Boj o mladého zákazníka je veľmi dôležitý. Cieľom marketingu pre mladých je vybudovať vzťah k značke. Vo vnímaní ceny sú mladí opakom staršej generácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.