Number of the records: 1  

Značka ako strategický marketingový nástroj

  1. Title Značka ako strategický marketingový nástroj
    TranslationBrand as a strategic marketing tool of the company
    Author infoEva Kicová
    Author Kicová Eva
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 168-173. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords umiestňovanie produktov * značky * stratégia marketingová * stratégia podniková * stratégia obchodná * nástroje marketingové
    AnnotationZnačka má veľký význam pre producentov, resp. vlastníkov značky. Úspešná značka si dokáže vytvoriť vzťah medzi sebou a zákazníkmi, ktorý je založený na vzájomnej dôvere. Značka stáva jedným z najhodnotnejších aktív spoločnosti. Rozdiel medzi úspechom a neúspechom podniku môže závisieť i od toho, ako silnú a hodnotnú značku si podnik dokážel vybudovať.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF500.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.