Number of the records: 1
Značka ako strategický marketingový nástroj
Title Značka ako strategický marketingový nástroj Translation Brand as a strategic marketing tool of the company Author info Eva Kicová Author Kicová Eva Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 168-173. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords umiestňovanie produktov * značky * stratégia marketingová * stratégia podniková * stratégia obchodná * nástroje marketingové Annotation Značka má veľký význam pre producentov, resp. vlastníkov značky. Úspešná značka si dokáže vytvoriť vzťah medzi sebou a zákazníkmi, ktorý je založený na vzájomnej dôvere. Značka stáva jedným z najhodnotnejších aktív spoločnosti. Rozdiel medzi úspechom a neúspechom podniku môže závisieť i od toho, ako silnú a hodnotnú značku si podnik dokážel vybudovať. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 500.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1