Number of the records: 1
Youtube as a new means of marketing communication
Title Youtube as a new means of marketing communication Author info Lucie Sara Zavodna, Jan Zavodny Pospisil Author Závodná Lucie Sára Co-authors Závodný Pospíšil Jan Source document Communications : scientific letters of the University of Žilina. Vol. 19, no. 2 (2017), pp. 159-165. - Žilina : University of Žilina, 2017. ISSN 1335-4205 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * kanály * internet * stránky webové * blogy * nákup * generácie * mladiství * produkty * Česko Annotation Nový trend v marketingovej komunikácii predstavovaný novou generáciou youtuberov. Cieľová skupina pohltená sledovaním youtuberov, ktorí určujú nové trendy v nakupovaní, a nielen to, čo by si človek mal kúpiť, ale aj kedy. Spolupráca medzi youtubermi a niektorými dobre známymi spoločnosťami, ktorá často youtuberom poskytuje zadarmo ich vzorky so svojimi výrobkami. Analýza zameraná na prostredie českého kanálu Youtube. Blogy z kanála a výsledok dotazníkového prieskumu, ktorý sa uskutočnil na vzorke študentov, ktorí by sa mohli opísať ako generácia Y. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
article
Number of the records: 1