Number of the records: 1
Franchising - modern form of business for small and medium sized enterprises in 21st century
Title Franchising - modern form of business for small and medium sized enterprises in 21st century Translation Franšízing - moderná forma podnikania pre malé a stredné podniky v 21. storočí Author info Jozef Orgonáš, Barbora Paholková Author Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models : international scientific conference proceedings : Olomouc, Czech Republic, 7.-8.9.2017. Pp. 233-238 online. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2017 / Slavíčková Pavla ; Mládková Ludmila ; Jašek Roman ; Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models International scientific conference. ISBN 978-80-244-5233-3 Note KEGA 027EU-4/2016. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords prostredie podnikateľské * podnik malý * podnik stredný * podnikanie * konkurencieschopnosť * franchising Annotation Franchising je modernou formou podnikania, ktorá prechádza v súčasnosti fázou renesancie. Je vhodnou formou podnikania pre malé a stredné podniky v 21. storočí. Ďalej bude vytvárať nové pracovné miesta a prispievať k stabilizácii malých a stredných podnikov, v sektore obchodu, priemyslu, cestovného ruchu a služieb. Franchising je schopný adoptovať požiadavky trhu a dokáže odpovedať na nároky spotrebiteľov. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00633-003, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 453.2 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1