Number of the records: 1
Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
Názov Etnocentricky zamerané marketingové stratégie Autorské údaje Jaroslav Ďaďo... [et al.] Autor Ďaďo Jaroslav Spoluautori Táborecká-Petrovičová Janka Nagyová Ľudmila Zajková Daniela Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta Vydavateľské údaje Banská Bystrica : BELIANUM , 2017. - 245 s. Vydanie 1. vyd. Edícia Studia oeconomica , 56 ISBN 978-80-557-1203-1 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá správanie spotrebiteľa * modely * výrobky domáce * stratégia marketingová * klasifikácia * výskum * metódy výskumu * podnik * značky kvality * podpora podnikania * podpora štátna * Slovensko Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 0, prezenčne 3 Signatúra 899388, 899638, 919444
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 899388 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 899638 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 919444 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Number of the records: 1