Number of the records: 1
Interpretation of Marketing Theory in Islamic Context
Title Interpretation of Marketing Theory in Islamic Context Translation Interpretácia marketingovej teórie v islamskom kontexte Author info Veronika Ferenčáková, László Józsa Author Ferenčáková Veronika Co-authors Józsa L. Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 1 (2018), s. 30-38. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia marketingová * islam * analýza komparatívna * marketing mix * zvyklosti kultúrne Annotation Vysvetlenie ekonomických názorov islamského náboženstva je v súčasnosti veľmi populárnou témou v medzinárodnom vedeckom živote, práve kvôli globálnej politickej situácii našej doby. Do tejto oblasti patrí aj skúmanie islamského marketingu, ktoré predstavuje nové prístupy k chápaniu marketingu. Islamský marketing sa zaoberá marketingovými javmi v súvislosti s islamskými princípmi a moslimskými spoločnosťami. Komparatívna analýza tradičného a islamského marketingového mixu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 211.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1