Number of the records: 1  

Reklama na českém trhu: analýza souvislosti mezi emocionálními apely a barvami

  1. Title Reklama na českém trhu: analýza souvislosti mezi emocionálními apely a barvami
    TranslationAdvertising on the Czech Market: Analysis of the Relationship between Emotional Appeals and Colours
    Author infoTomáš Kincl, Daria Gunina, Sabina Šuldová
    Author Kincl Tomáš
    Co-authors Gunina Daria
    Šuldová Sabina
    Source document Logos Polytechnikos. Roč. 9, č. 3 (2018), s. 36-48. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2018. ISSN 2464-7551
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords reklama * propagácia * marketing * komunikácia marketingová * farby * emócie * spotrebitelia * televízia * Česko
    AnnotationOdozvu spotrebiteľa na reklamu ovplyvňuje viacero faktorov. Medzi najvýznamnejšie patria farby a emocionálne apely. Využitie farieb a emocionálych apelov sa môže líšiť v závislosti od toho, do ktorého odvetvia či produktovej skupiny ponúkaný produkt/služba patrí. Analýza výskumnej vzorky reklamných spotov vysielaných v Českej televízii v roku 2006. Výsledky naznačujú, že existujú štatisticky významné rozdiely vo využití emocionálnych apelov v reklamách na produkty patriacich do rôznych produktových skupín. Štatisticky významné sú aj rozdiely vo využití farieb na vyjadrenie rôznych emocionálnych apelov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF356.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.